Thursday, June 18, 2009

Tagged by Hiswani

1. Bekas kekasih saya adalah :
Kekasih?kekasih maknenye kene reciprocal laa kan..err...no such things...

2. Saya sedang mendengar :
bunyi dryer yg berusaha keras mengeringkan baju2 yg br sahaja dibasuh setelah exam tamat...senanye x abes lg..ade at least 2 loads lg kot..

3. Mungkin saya patut :
smayang hajat x berhenti mendoakan saya pass exam tanpa perlu buat supp...

4. Saya suka :
blk msia...

5. Sahabat-sahabat baik saya :
ramai...susah aa nk listkan..n they are all over the world..mostly STFians aa..ade gak UTPian cam Ijah or Monash buddies n KMBians..I do spend lots of my time keeping in touch with them...

6. Saya tak paham :
imaging...x kire aa X-ray ke, Echo ke, CT or MRI

7. Saya kehilangan :
byk gile...mobile phones, spectacles, purse, pen drive, buku Introduction to Clinical Examination

8. Ramai yang berkata saya... :
clumsy

9. Makna nama saya :
brilliant, berseri-seri, bersinar...

10. Cinta itu adalah :
(I wish I know)

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
mungkin membace jawapan written OSCE saya sambil berkate ape laa bangang sgt budak nih...

12. Saya akan cuba :
lipat baju2 yg sudah dibasuh itu by tonight!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
(saya setuju dgn hiswani, selamanya tuh perkataan bukan ayat...ayat mesti ade subjek dan prediket)

14. Telefon bimbit saya :
slalu jatuh, tp x rosak2 pon...tough btol!

15. Bila saya terjaga dari tidur :
sy tdo blk

16. Saya paling meluat apabila :
dgr org ckp ana anta...(opps..xde laa paling..tp tuh laa sy terpk skang)

17. Pesta / parti adalah :
best kalo dihadiri oleh sume rakan2 rapat sy...maksudnye bukan laa party cam mat saleh buat tuh...

18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah :
penguin

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
can't decide!!time stf kot...

20. Hari ini :
sy kene gastro..

21. Malam ini saya akan :
lipat baju!(kan dh ckp td)

22. Esok pula saya akan :
kemas bilik plak..n basuh baju lg!

23. Saya betul2 inginkan :
put away my biggest burden!

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
pukul 130pm kire pagi ke?

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
shopping mall!!

26. Makanan Barat atau Jepun :
Jepang

27. Bilik yang terang atau gelap :
depends aa nk wat pe..

28. Makanan segera adalah :
unhealthy but who cares?

29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?!
De'a, ade hook extra x?

30. Siapa yang anda nak Tag?!
sume yg ade kat friends' blogs tepi nih

1 comment:

  1. yeay nk wat la tag ni.hehe,tgh bosan moony. tgh mls nk study.

    ReplyDelete