Saturday, May 16, 2009

Peristiwa Semalam

"Hey Muni. My mom had a fall and split her head open yesterday. I'm home to look after her. I can possibly go in Sunday night if you would like. Or if one of the other girls want to go tonight... Cheers jon"


Sedemikianlah sms dari Jon memberitahu bahawa die tidak dpt bersama sy di ED (Emergency department or known as ER in the US) smalam...lalu sy pon berpk2 pjg & bersetuju utk pergi bersame Xin Yin..tp setelah pulang ke rumah utk dinner & smayang maghrib...sy telah mkn dgn byknye lalu mule merasionalkan diri bahawa sy xde laa perlu sgt pegi ED...bende2 yg sy kene buat tuh sumenye bleh buat time kat ward or tute..sy hanye perlu menyiapkan satu discharge summary or letter & dua observed clinical examination...sudahnye, sy pon x pegi ED!!


Dengan rase agak bersalah terhadap Xin Yin, sy pon text die dgn berkate,

"Xin yin, I'm feeling so full after a heavy dinner that I don't feel like going. Is there a lot happening?R U ok by urself?I might still just go"...

(sebenarnye mase nih dh pkol 615 n kalo ikot timetable kitorg kene g ctu pkol 5-9pm tp since maghrib 520pm, I would rather smayang maghrib dulu br pegi pon...which would be around 530pm)

15mins kemudian, Xin Yin pon mereply dgn berkate,

"Haha.Yeah I was, it's alright. I'm leaving already tho. But there's lots happening :) if u're interested :)"

sebagai org yg membace blog sy skali skale korang rase sy pegi x?










seminit kemudian sy mereply,

"Hehe..alright..I'm not going then..."




Jadi skang nih sy ade laa gak cita2 nk g ED on sunday kalo Jon pegi..tp at the moment 50-50 aa nk pegi ke x tuh..ehehhehehe

1 comment:

  1. moony, menulis blog pun malas, ape lagi gi ED. haha. if i were u pun, entah2 tak penah jejak pun hospital.

    ReplyDelete